angeleyes they look at me

Det börjar bli en vana att inte somna före två.. Men vad gör det?

Idag vaknade jag halv två (duktig) fast mamma väckte mig tolv. Sömnen tog över ett litet tag till.. Gick upp och åt frukost när pappa kom hem från jobbet. Han slutade två idag, kort dag. Så jag åt frukost i vardagsrummet medans alla andra tog eftermiddagskaffe! Kollade lite på tv, och myste i min rosa kofta och byxor och tofflorna! Bästa julklappen, haha=D Klockan fem skulle vi till min farbror Calle på middag, så det var bara att börja fixa sig efter tvtittandet. Blev bjudna på älgkött och potatisgratäng, och jag blev så mätt så jag mådde illa..
Åkte hem vid elvasnåret, och sen dess har jag bara druckit te och suttit här. Men nu ska jag dra på fanny&alexander, och sen sova.

I morgon kommer jag ha tråkigt, så vi hörs förmodligen då. Många gånger.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0