i'm not ever alone

Idag blev det till att vara med min Jonatan hela dagen! Lovelovelove. Gick ner på stan, för skulle fixa hans armband han fick av mig osvosv, skulle förlänga det för det var lite för litet. Blev superbra! Sen gick vi på åhléns, veromoda och h&m osv. Köpte ett linne, bild längre ner. Träffade på micke ett tag, sen vi hemåt som två isiga isbitar. Åt mat och myste! Började lägga ett 1000bitars pussel också, och det gick faktiskt ganska bra. Ska väl fortsätta nästa gång jag kommer.

Nu är jag i alla fall här - i hemmets trygga vrå. Hörde att pappa kom hem från jobbet nu också, han har jobbat kväll. Så får se vad som händer nu, han kanske ställer sig och steker lite ägg, mums!
I morgon blir det en shoppingtisdag på birsta med sara, mamma och mormor. Ska inhandla en klänning, två par jeans förmodligen, hårfärg och några tröjor. Får hoppas på det bästa att det finns lite kläder kvar pi butikerna.. Folk är ju som galna på mellandagsrean! Inklusive jag.


Linne för 50kr. (ordinarie pris, 129kr)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0