inside my heart is pumping for my life

Nu sitter jag hos jonte baby, men vet inte riktigt vart han håller hus? Tror han är nere och plockar i diskmaskinen, hehe. Det börjar lukta mat här, och jag är gräsligt hungrig. Tror vi ska äta fasan eller nånting i den stilen? Spännande att äta något nytt. Har hört att det ska smaka som kyckling ungefär.
Efter maten tar vi och traskar hem till mig och umgås med familia para mí. (för er som inte fattar betyder det min familj!!) Bubbasen min sover även hos mig, suuupermys.
Saknar alla brudar i skolan =(( Mygood. Norea Sandra Isabelle Mersiha Mirjam och Johanna, niärsaknade!
Ska gå och leta efter älskling nu.. han kanske leker kurragömma:O
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0