old town, world isn't watching us

Upp upp upp tidigt idag. Tidigt för att vara lov i alla fall. Var klar, påklädd och startklar vid nio. Då for jag och Sara och plockade upp mormor, och sen mamma på jobbet eftersom hon jobbat natt och sen bar det iväg till birsta. Var där tio i tio typ, och då blev det frukost på ikea! För mig, mamma och Sara kostade det 15 kr. Då fick man kaffe, två mjukmackor, pålägg och ägg.. Riktigt riktigt billigt, nästan för billigt.
Sen blev det en massa shopping såklart, hittade lite things och fick det av mammsen, hon var väldigt givmild idag. Försökte köpa saker till mig jag inte ens ville ha, haha. Kom hem för 45 minuter sen och nu är jag riktigt riktigt hungrig! Och fryser litegrann också.. Typ -20 ute idag, huvva.
Men ikväll ska jag bara umgås med familjen, äta godis oså. Mysa på litegrann typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0