with a little help from my friends

"Jag har aldrig sett så här mycket snö i hela mitt liv" var Eriks kommentar till vårt fina snötäcke här uppe i Norrland, och jag kan nog hålla med. Inatt snöade det äckligt mycket. Lovar, det var över en meter snö som jag plumsade i när jag skulle till bussen i morse. Inte plogat, och skottat inte snadat nånstans. Fick gå i spåren där bilarna har kört, men fick ändå snö i skorna. Så då var det ganska skönt att sätta sig på en varm buss!

Mötte bästa Mersiha i Sundsvall, så tog vi bussen tillsammans till birsta och satt och pratade strunt! Vi gick runt på lite affärer med tanken att fördriva tiden. Stötte på Johanna, och sen bar det av till donken för att få i oss nått gott. Där kom även Sandra till oss, också var vi alla samlade! Gick till scenen sen, stod ganska långt fram så det var nice. Och Calle och Erik är ju grymma båda tvån! Sjukt duktiga killar.


Calle signerar min skiiiiiva. Haha, var bara tvungen att köpa en för att få en autograf, för dom signerade inget annat än skivorna, så det sög ju lite i plånboken då. I alla fall just idag, för hade bara tagit med mig 200.


Haha, skakig tjej på handen. Bara amn rör lite på min mobil så dampar alla korten..


BÄST!


Erik är ju inte fy skam han heller!


<3


Kommentarer
Postat av: Angelica

Calle var så söt!

2009-12-27 @ 17:25:27
URL: http://angelicayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0