you can never say never

Idag har verkligen varit en slappdag. Låg i sängen hela dagen, fram till klockan fem. Gick bara upp för att gå på toa. Kollade klart på Fanny och Alexander, och jag tycker fortfarande att det är en av de bästa filmer som gjorts. Efter jag kollat klart på den så knäppte jag på tvn och kollade på typ en miljon simpsons avsnitt, eftersom att det var simpsonsmarathon på sexan idag! Fast nu är det sluuuut, snyft.

Men jag har inte bara legat i sängen idag, för på kvällskvisten kom babyboooy! Vi bakade muffins, och dom blev supergoda! Jag är ju klart bättre på att baka än att laga mat i alla fall.. Men men, man måste ju vara bra på någonting! Och i mitt fall är det väl att baka då..

I morgon blir det uppuppupp tidigt, för ska ner till Sundsvall och Birsta med Mersiha och Sandra, och vi ska kolla på Eriiiik och FAVVOCALLE från Idol! Mysmys! Kommer nog stå längst fram för vi är där ganska tidigt.. Ska även gå runt där med Noréa och hennes pöjk, och kanske träffa Johanna också. Blir nog en trevlig förmiddag med mina bruuuuds. Ska dock hem halv två, för har some stuff to do.

Så om man nu skulle ta och tänka lite på sängen, och sömn..
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Missade simpsons maraton :(

2009-12-27 @ 01:34:18
URL: http://angelicayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0