hold your head high

jag har precis tryckt i mig lite lax och potatis och ja, det blev en riktigt sen middag idag. men varför ska man alltid äta vid fem-sex? mami och papi håller på och gör några kaffedrinkar ute i köket, för dom hade fått nån kaffegrej i julklapp, haha. får se om dom är så duktiga på de då!
har inte gjort någonting alls idag. mamma väckte mig halv ett, gick upp och åt frukost, och gick och la mig sen och halvsov fram till halv fyra, super skönt. sen tvättade jag lite kläder, och kollade på film. inte så mycket alls då som ni kanske märker.
men nu ska jag fortsätta kolla på tv och sakna min Jonatan, ska vara med han imorn, hihi!:*

jaja, seeyah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0