some people want it all

Jaaaa vi börjar nya året med snöstorm!! Jag har dessutom varit ut i stormen för att följa med baby för han skulle hem, och dessutom köptde jag aftonbladet. Sen tog det typ en halvtimma att komma hem, och vanligtvis tar det mellan fem och tio minuter..
Nu sitter jag och äter clemetiner och kollar på tv med papi, ska snart gå och göra kaffe, för jag är så sjukt kaffesugen. 


Det här skulle egentligen ha kommit upp igår, men de hade jag faktiskt inte tid med.

Årets tjej: lee
Årets kille: jonatan
Årets idiot: ********

Årets minne: sthlm med baby & lee
Årets dryck: öl
Årets resa: stockholm

Årets konsert/spelning: lars winnerbäck
Årets band: melissa horn
Årets låt: jävligt många

Årets roligaste: sommaren
Årets tråkigaste: alkoholen.
Årets hemskaste: en decemberkväll
Årets smärta: att se hur nån kan förvandlas från nått bra till det hemskaste

Årets 'spenderat mest pengar på': kläder
Årets fylla: två galna tivolikvällar
Årets kompis: mathias!
Årets nyfunna kompis: alla brudar i itmedia, älskar er grymt mycket.
Årets ovän: jadu, ******** och *****

Årets 'kommer-alltid-minnas': de skönga grillkvällarna på nickebo!
Årets 'vill-helst-glömma': hela januari, förutom de två sista dagarna


Kommentarer
Postat av: mathias

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2010-01-02 @ 05:15:48
URL: http://sportbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0